5.00
(1 Rating)

COMPLAINT

Categories: BUSINESS EMAILS
Kívánságlista Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

A tanfolyamról

A tanfolyam során megtanulhatod, hogyan írj tiszteletteljes, de hatékony panaszleveleket, amelyek segítenek a gyors és sikeres ügyintézésben, legyen szó termékekről, szolgáltatásokról vagy egyéb problémákról.

 

Amit a tanfolyam során elsajátíthatsz:

  • hogyan építs fel egy panaszlevelet
  • hogyan használd a hivatalos nyelvezetet
  • milyen információkat adj meg, hogy komolyan vegyék a panaszod
  • hogyan tedd hatékonyabbá a válaszadás esélyét

 

Ez a tanfolyam a BUSINESS EMAILS sorozat része, amely lehetőséget kínál neked, hogy fejleszd a szükséges írásbeli készségeidet ahhoz, hogy üzleti e-mailjeiddel a kívánt hatást érd el. 

What Will You Learn?

  • hogyan írj hatékony és a helyzethez illő e-maileket
  • kulcsfontosságú tippek hatásos üzleti emailek írásához
  • alapvető kifejezések az e-mail különböző részeihez
  • hogyan strukturáld és formázd egy professzionális emailt
  • gyakorlati készségek példákon és feladatokon keresztül

Course Content

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Aims
  • 1.2 General Tips

2 EMAIL STRUCTURE

3 A COMPLAINT

4 YOUR TURN

5 RESOURCE BANK

6 CONCLUSION

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 1 Rating
5
1 Ratings
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
É
5 hónap óta
Ez a tanfolyam részletesen bemutatta a hivatalos panaszlevelek írásának szabályait és struktúráját. A példák és gyakorlati feladatok segítenek abban, hogy könnyebben alkalmazd a tanultakat a valós életben.